fredag 10. juni 2011

Velkommen.

Hallo!  Jeg heter da Linn og tenke å prøve meg på blogging og dele mine tanker og hjemmet mitt med de som måtte være inntresert. Jeg skal ærling innrømme at blogging er ikke noe nytt for meg, jeg har utallige  ganger prøvd meg på å blogg men har aldri hatt noe spesielt å blogg om. Nå er det snart ett år siden jeg forlot "rede" hjemme hos mor og far og flyttet inn i et hus fra 1954, og i løpet av det året har jeg fått en stor innterese for interiør. Det skal sies at det nesten ikke er blitt gjort noe med dette huset siden det ble bygget og er derfor er det mye som skal pusses opp og bygges ut. Ikke missforstå meg, huset et helt og det er ikke farlig å bo i, det drypper ikke inn i huset når det regner det er heller ikke mugg osv. Men det er et hus som med tiden fremover nå trenger å få byttet ut diverse ting. Det er sikkert noen som lurer på hvorfor jeg som 20 år vil flytte inn i et nedslitt gammelt hus som trenger mye arbeid. Men saken er at i 1954 var det mine oldeforeldre som bygget dette huset, de er døde nå. Men huset betyr mye for familien og ikke minst for meg. Jeg vil nok fortelle mer underveis som jeg blogger, nå må jeg nok først og fremst lære meg hvordan man bruker blogspot, for det er helt nytt for meg! Ha en fin kveld videre!

- Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar