søndag 12. juni 2011

Kjøkkenprosjekt

Hallo!
I går var jeg og Margit på tur i Svergie, Vi dro vel hovedsakelig for å kjøpe sko og det gjorde vi. Jeg trengte ordentlige jogge sko siden jeg har problemer med ryggen. Det gikk overraskende fint å kjøre til Svergie uten store smerter.
Jeg har forresten er lite prosjekt på gang på kjøkkenet, jeg har nemelig en vegg som bare har to skruer i veggen som det henger forkler og grytekluter på. Jeg har vudert lenge om jeg skulle ha satt en hylle der, og nå har jeg funnet den hyllen jeg vil ha!
Her er veggen hvordan den ser ut nå, forferdelig kjedelig.
Dette er hyllen jeg har valgt ut, den går akkuratt på cm, så jeg er spent på om det kommer til å se fint ut. Skal bestille den snart. Den er fra Sofies Villa.
Forresten, er ikke dette utrolig søte grytekluter? Jeg fant dem i kjøkketskapet, de er fra min oldemor har ikke hjerte til å kaste dem eller gi dem bort.

Ha en god kveld videre! 
- Linn

3 kommentarer:

  1. Hei:) velkommen til blogg verdenen! er ikke sa gammel her jeg heller..
    så søte gryteklute, helt enig i at det ikkke går ann å kaste dem! det er koselig med slike gamle ting!
    ha en fin pinse!
    klem :)

    SvarSlett
  2. Den hyllen der tror jeg blir kjempefint på kjøkkenet ditt, Linn!
    Når får du den, tror du? Gleder meg til å se ;)

    Her har vi ommøbelert stuen idag, tilbake til sånn vi hadde det i fjor :p
    Men, det ble faktisk kjempefint, vi er knallfornøyde begge to, til og med Helge ;)

    SvarSlett
  3. Takk :) Jeg skal bestille hyllen nå, gleder meg så til å få den opp på veggen!

    SvarSlett