lørdag 18. juni 2011

En STOR pakke i posten!

I dag tikket det inn i melding på mobilen min at jeg kunne dra til Joker å hente pakken min, jeg kastet meg inn i bilen gadd ikke en gang å gre håret det ble bare satt opp i en dott. Jeg fikk jo sjokk når jeg  så hvor STOR den faktisk var, jeg hadde jo regnet med at den var større en på bilde på nette, men jeg ble litt overveldet. 
Jeg har to skruer på veggen fra før av, så nå har jeg bare hengt hyllen på dem for jeg trenger nok min kjære Jan Atle hvis jeg skal henge den opp på nytt, for drillen er nemelig ikke min bestevenn.
Her har den kommet opp på veggen, jeg må bare si at jeg er stor fornøyd! jeg gliser hver gang jeg går ut på kjøkkenet nå. Selvfølgelig litt surt å bruke så mye penger, meeeen gud så fint det ble!!
Eneste jeg lurer på er om det virkelig skal være sånn? Burde jeg klage eller bare la det være, for det får jo bare hyllen til å se gammel å slitt ut. 
Ignorer rotet på spisebordet, har bare ikke tatt med tid til å rydde det enda.

 Ha en super dag videre!
- Linn

1 kommentar:

  1. Så skjønn hylle, Linn!! Skjønner godt du er fornøyd med den ;) men jeg tror ikke den skal være sånn som du viser... Jeg ville Ringt og klaga litt, så får du nok enten en ny eller litt kompensasjon for den ;) sees om en time ;-) klem

    SvarSlett