fredag 10. juni 2011

Egersund Fayanacefabrik kjøkkenkrukker

Når jeg flyttet fra mamma og pappa fikk jeg jo mange ting, noen av de tingene var disse fantastiske kjøkkenkrukkene fra Egersund Fayanacefabrik. Jeg har bare tre stk og som man kan se så mangler en av de lokk. Jeg vil gjærne fullføre settet siden jeg synes det er utrolig fint! Men etter å ha drevet å søkt rundt på nette og leitet i mange brukt butikker står jeg fortsatt bare med disse tre. Jeg klarer ikke en gang å finne et bilde av dem på nette, men de er nok utrolig gamle siden min mormor fortalte meg at hun har arvet dem en gang i tiden. Så jeg er forberedt på at hvis de finnes for salg et sted så er de nok ikke billig! Men jeg har så lyst på dem at jeg skal ha dem uansett. Men hvis noen finner de for salg et sted så hadde det vært fantastisk om de fortalte det, jeg klarer virklig ikke finne dem på nette, og jeg vet at det finnes veldig mange som er flinkere til å finne frem til sånt enn det jeg er.


- Linn

1 kommentar:

  1. Hej sista!

    Velkommen til bloglandia!
    Her kommer du til og trives godt, det er jeg helt overbevist om ;)

    Ang krukkene.. Har du vært innom antikviteter på finn? Der ligger det alltid mye ulike krukker ("alle" andre enn mine ;)
    Det er en bruktbutikk her i Sandefjord som selger fantastisk mye fint!! fire hele svære rom med ting! Når drar vi?? ;)

    Klemmer fra svigerinnen ;)

    SvarSlett