tirsdag 21. juni 2011

Engler

Hallo!

I går ringte jeg inn til Sofies Villa og fortalte om kjøkkenhylla mi, vi ble enig om at jeg skulle ta med meg hylla til Nøtterøy også skulle de se på den. Så jeg la den inn i bilen til morgen i dag og dro ditt rett etter jobb. Jeg ville jo ikke gi fra meg hyllen i igjen, for etter som jeg hadde forstått så er dette den siste de hadde igjen. Men at jeg kanskje kunne få litt penger igjen syntes jeg hadde vært på sin plass.
De to damene som jobber der var veldig hyggelige og fortalte at dette skjedde med nesten alle små møblene dems siden de får dem fra Kina, men at jeg kunne få 200kr som jeg kunne bruke i butikken. Jeg syntes det var et godt tilbud og begynte å se meg om med en gang. 
Jeg endte opp med noen veldig søte engler pluss noe mer. 
De har fått plass i kjøkkenhyllen som atter en gang er hengt opp på veggen. De fortalte meg at jeg kunne male hvit over også kanskje sparkle litt så ville det ikke synes mer, så jeg skal gjøre i nermeste fremtid.
Kjøpte også denne, den henger på den ene knaggen på hylla. 
Så slik ser hylla ut nå. 

Ha en god dag videre!
- Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar