onsdag 6. juli 2011

Male male male...

Hallo!

Nå føler jeg at det er en stund siden jeg har blogget, har vært veldig opptatt med jobb. Men nå er det bare 3 arbeidsdager igjen så er det 3 uker ferie, DEILIG! 
Jeg har den siste uken begitt meg ut på maling av en seng jeg fant i skuret, den blir selvfølgelig malt hvit og den er tenkt på stuen/gjesterommet i 2 etasje. 
Som man kan se så er dette rommet bare kaos, det er ikke blitt gjort noe særlig med det ikke en gang malt på veggene. Så jeg ber om at alt rotet blir oversett, selvom jeg skjønner at det kan være vanskelig. 
Jeg tok ikke noe før bilde, men her kan man jo se hvor jeg ikke har fått malt enda. 
Bak alle laknene så er det en sofa, den har jeg ikke tenkt å ha mer. Der hvor sofaen står nå har jeg tenkt at sengen skal stå, og at den skal fungere som en sofa med masse pute i, og som seng hvis det skulle bli behov. 
Jeg håper det blir fint, for nå er jeg virkelig lei av at dette rommet ikke ser ut! Også må jeg gå gjennom det hver dag for å komme til soverommet mitt, som heller ikke ser så fantastisk ut siden fargene på veggen er helt feil for meg. Men alt til sin tid, først får jeg konsentrere meg om dette rommet! 

Ha en flott dag videre!
- Linn

1 kommentar:

  1. tror sengen blir fin jeg :)! rotet får du ta etterhvert, ting tar tid har jeg erfart ;)
    ha en fin dag du også og takk for hilsnen.
    klem :)

    SvarSlett