onsdag 13. juli 2011

Sengen er ferdig!

God kveld!

I dag har det vært helt fantastisk vær! Og hele dagen har gått til å stå ute og skrape huset. Jeg kjenner jeg er utrolig sliten i armene men er veldig fornøyd med innsatsen som jeg og Margit gjorde. Nå er vi snart ferdig med enda en vegg og enda nermere starten på å male alt sammen! Gleder meg så mye til hele huset er malt og ser fint ut igjen. Jeg har ikke noe bilde nå, men jeg kan vise før og etter bilder senere. 
Men dette er ikke alt som har blitt gjort i dag, sengen ble nemelig ferdig i dag! 
Her er da altså hvordan det ser ut nå.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men skal kjøpe en tynnere dyne, den ene sommerdynen jeg hadde var mye mindre enn selve dynetrekket. Jeg skal også kjøpe fler puter, akkuratt nå har jeg bare èn som man kan se.
Sengesettet har jeg kjøpt på Europris i dag, kostet 99.- har leitet etter et slikt sengesett så ble veldig glad. Jeg kjøpte også gardiner på Europris, noen helt nydelige hvite blondegardiner som jeg skal henge i stua. Men de var litt lange så jeg må sy litt på dem. Og siden jeg faktisk ikke vet hvordan jeg bruker symarskinen min så skal er jeg så heldig at jeg skal få opplæring av farmor!
Hvis noen lurer på hvordan resten av rommet ser ut så ser du det her..
Sofaen og bordet skal bort i løpet av uken og det er mye som skal gjøres her.Jeg skal kjøpe maling på fredag og da blir det stor forandring her! Gleder meg som en liten unge!! Rommet innenfor er mitt soverom, som man kan se at jeg bare har hivd ting inn i og det er såvidt plass til meg i den STORE dobbeltsengen.... Det er moro med opppussing!

Ønsker alle en fin kveld videre!
- Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar