lørdag 10. desember 2011

Jul, jul, jul og litt bursdag!

Hei! 

I dag har jeg  bursdag, jeg er nå blitt hele 21år! Familiebursdagen er overstått med masse kake og mye hygge! Huset er helt strøkent og klokken 19.00 så kommer det venner på besøk og da blir det enda mer feiring! Glemte desverre å ta bilder av festbordet før familien kom, men jeg tok litt bilder i stad av ny julepynt som har kommet i hus! 
Disse englefigurende kan jeg nesten ikke kalle nye, for de ble kjøpt på en brukt butikk, men de er helt nydelig! 
Her er litt bilder av hvordan spisestuen ser ut, teppe som er i spisestuen skal byttes ut etter hvert, men det blir veldig kaldt og gå på gulvet uten teppe. 
Nissen er fra nille, de har veldig mange søte og billige nisser der. 
Så har jeg fått meg denne nydelige kjøkkenvenkten! Fikk den av mamma på fredag, hun arvet den av sin bestemor og nå ville hun gi den til meg, og den passet perfekt inn på kjøkkene mitt! Dro på plantasjen og i stad og kjøpte en eføy for de passer så godt som pynt oppe i sånne venkter synes jeg. Man kan vel si at vekten er prikken over i'en!


Ønsker alle en veldig fin kveld! 
- Linn

1 kommentar:

  1. gratulerer med dagen som var!
    håper du hadde en fin dag!
    klem :)

    SvarSlett