søndag 27. november 2011

Hei! 
Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget, har ikke helt hatt inspirasjonen. Men nå som julen nærmer seg har interessen tatt seg betraktelig opp. 

I fjord kjøpte jeg veldig lite julepynt, skaffet meg noen nisser og stjerne i vindue osv, var ikke helt sikker på hva hvilken stil jeg likte, men nå føler jeg at jeg har funnet en som passer meg.
Jeg har ikke gjort noen store innkjøp enda, men jeg har fått "laget" meg en adventsstake, og jeg er meget fornøyd! 
 
 
 
 Jeg fikk veldig mye mer julestemning i år enn i fjord når jeg satte denne på bordet.

Nissen har fått plass på den nye hyllen i stua !
 


 

 


Denne nissen har jeg arvet av mamma, jeg synes den er veldig fin, jeg husker den fra jeg var liten. 

 Så har jeg skaffet meg en ny hylle i stua, som vanelig har jeg helt glemt å ta før bilde, men jeg kan det som hang der før var et blomsterbilde med gullramme som jeg bare hang opp når jeg flyttet inn for at veggen ikke skulle være så tom.

Hylla er kjøpt på Sofies Villa som er min favoritt butikk! 
Lysestaken og de små telysholderne er også kjøpt på Sofies Villa. 

 
Men nå skal jeg lage meg en kopp med varm melk og honning, så jeg kan bli kvitt den stygge hosten jeg har fått. Ønsker alle en fin første advents kveld! 
- Linn

1 kommentar:

  1. hei:) Hyggelig å se at du er tilbake! :)
    juen er en fin tid, jeg er veldig glad i julen! :)
    ønsker deg en fin juletid!
    klem :)

    SvarSlett