søndag 14. august 2011

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Jeg har rett og slett ikke tatt meg tid. De siste ukene har det skjedd mye her. Huset har fått et nytt strøk med maling og ser helt nytt ut. Det er bare ute ved trappen igjen og det skal jeg fullføre i dag. Bommet selfølgelig helt på fargen, for tanken var at huset skulle bli grått men så har jeg klart å velge ut nøyakti samme farge som var fra før. Men har man kjøpt 20liter så er det lite å gjøre med. Men vinduene har gått fra mørk blå til hvite. 

Men i går da var jeg en tur på Sofies Villa, jeg skulle egentlig ikke ha noe med endte opp med en nydelig hylle og to lysestaker. Hyllen ble selfølgelig montert opp på veggen med en gang jeg kom hjem. 

Her var sånn det så ut før. Jeg fikk Margit til å holde korktavlen på plass siden jeg allerede hadde skrudd i nye skruer før jeg kom på å ta et bilde. 

Her er hyllen montert på plass og lysestakene har blitt plasert.

Så nå har kjøkkenet fått enda en ny hylle.
Det lille bordet har jeg tenkt å gjøre noe med, det er ganske mørkt brunt og jeg lurer på om jeg skal male det hvitt. Jeg er ikke så veldig glad i duken men den er der for at alle ikke skal se alt rotet under bordet. Alt til sin tid som det heter, det blir nok bra på det bordet en gang også. 

Ønsker alle en fortsatt fin helg! 
- Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar